2006/12/03

Memeses

Tania em convida a seguir un 'meme'.
Las instrucciones son:
1. Coge el libro más cercano.
2. Ábrelo en la página 123.
3. Encuentra la quinta frase.
4. Escribe la oración junto con estas instrucciones.
5. No busques el libro más guay que puedas encontrar. Hazlo con el que esté a tu lado.
Obeeixo, però com m'enganxa a la feina, el que tinc a mà no és cap novela. Començo per una obra mestra del kitsch informàtic:
'Lenguaje Fortran IV', Dr. Rodolfo Luthe García, Ed. Limusa, México DF 1976
És un llibre encantador, amb portada 'op art', que parla de 'arreglos' y 'proposiciones'. El tinc com a record, és el primer llibre de programació que em vaig comprar, ja fa (censored) anys. Quina ilu! Desgraciadament, nomès te 42 pàgines...

Bé, tinc un altre llibre a la taula.
'Peopleware' Tom DeMarco/Tim Lister, Ed. Dorset House, NY 1987, 1999
Que recomano a tota persona relacionada amb el bonic món del software. Aquest té més pàgines, i hi posa, al lloc convingut
What is missing is a phenomenon we call jell.
Que curiosament, és el què del llibre...

No se m'acut cap propietari de blog a qui passar-li el 'meme', potser aquesta branca s'acaba aquí... Si hi ha cap voluntari que casualment cau a aquest raconet...

No comments: